Startproblemen Deutz-dieselmotor - Problemen Met De Deutz-motorkrukas Oplossen, Maar Geen Start
(Hartford, AL VS)

Ik heb een Ingersoll Rand 175 luchtcompressor met een Deutz 3 cilinder diesel F3L912 die ik niet aan de gang krijg.

(Geschiedenis) De unit is 18 maanden geleden tweedehands gekocht en volledig opnieuw opgebouwd. Na het instellen wilde de motor niet starten na de eerste poging. (veel zwarte rook uit de uitlaat) na het opwarmen ging het goed en liep het prima.

Nu krijg ik hem helemaal niet gestart. Het was mogelijk dat het een probleem met de brandstofpomp was dus heb ik het brandstoffilter en olie + filter vervangen. Aftappen en aftappen 30Xs.

Het zal niet ontbranden. Veel zwarte rook en Carbon uit de uitlaat.

IR 175 compressor 3 cilinder Deutz motor

Ik heb luchtfilters verwijderd, maak ze schoon, verwijderde de uitlaatdemper, blies hem uit, probeerde ermee te beginnen zonder resultaat. Ik kon niets vinden dat de luchtstroominlaat of -uitlaat blokkeerde.

Het is bijna alsof er iets elektrisch is waardoor het niet kan starten.

De cilinder van de snelheidsregelaar heeft een huilgat waardoor lucht kan ontsnappen wanneer deze probeert te starten.

De motor draait sneller als een van de injectoren is gebarsten en de andere met gesloten.

Zou het een injectorprobleem kunnen zijn dat de ontsteking verhindert?

Timing met de kleppen?

Injector pomp?

Misschien een soort relais waarvan ik me niet bewust ben dat de startcyclus niet is toegestaan.

Ik ken de sensor van de riemspanner die is uitgeschakeld. Moet deze pin ingedrukt of onbelemmerd zijn? Het maakte niet uit of ik een jumperdraad bevestigde.

Ik weet dat iemand die een van de compressoren heeft gehad mij misschien kan helpen.

Niemand lokaal die weet over hen.

_________________________

Deutz geen start
door Doug in sdca

Worden er gloeibougies gebruikt?

Als dit het geval is, kan het circuit in de war raken om te voldoen aan de elektrische theorie.

_________________________

Geen gloeibougies op IR 175
door: Bill

Hij heeft geen gloeibougies.

(Update) Ik heb alle circuits gecontroleerd en vond uiteindelijk een ontlastklep dicht bij de compressorpomp. Het zou ongeveer 5 seconden lopen toen het probeerde te starten. Nadat ik ermee had gespeeld, kreeg ik hem aan de gang en door de brandstofbypass-knop voor een langere tijd ingedrukt te houden.

Het worstelde in het begin om te rennen (stel je injector #2 voor). Toen begon het eindelijk te werken.

Het zou starten nadat het was opgewarmd en een tijdje had gelopen. Ik wacht op een injector-trekgereedschap om ze te onderhouden of te vervangen.

__________________________

Deutz 3 cilinder
van Doug in sdca

Kun je zien of de injectoren zijn vervangen tijdens de revisie?

Mogelijk moet u het brandstofsysteem controleren op vuil.

Bedankt voor de update en houd ons op de hoogte van de bevindingen van de injectoren.

____________________________

Wachten om
langs te komen: Bill

Ik wacht nog steeds op mijn injector pull-tool. Ik ga ze de komende week of twee allemaal trekken. Controleer ze, onderhoud ze of vervang ze.

Aanvullende Pagina’s Voor Probleemoplossing

Problemen met luchtcompressortypen oplossen